Tweede week in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu Tweede week in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu

Tweede week in Antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Februari 2013 | België, Antwerpen

Het is alweer 2 weken geleden dat ik hier in Antwerpen kwam. En er zijn ondertussen al weer heel veel dingen gebeurt.

Te beginnen zijn we in de eerste week die vrijdag bij onse buurt bewoners langs geweest ( karin en rosalie). Marloes en Ankie waren er ook bij en hebben we gezellig pizza gegeten en heel veel gekletst. Verder tussen door naar stage geweest, ik vermaak me er prima heb al heel veel mogen en kunnen doen. Ben wel blij dat ik het allemaal snel heb opgepikt want de drukte begint te komen in het hotel. Ik heb de vroege en de late shift al mogen doen. Volgende week moet ik een keer een dag shift.

Deze twee weken hebben Marloes en ik al heel veel nieuwe dingen ontdekt. We hebben blijkbaar wel een leuk dorpje vlak bij ons. En we moesten opzoek naar een sportschool en hebben die uit eindelijk gevonden. We hopen ons volgende week in te schrijven en dan moeten we er dan toch aan geloven om te gaan sporten!

Verder hebben we al de wassertte gevonden en er al gebruik van gemaakt alleen waren we zo handig om alles nat mee te nemen dus om alles te moeten drogen was hele huisje onder de natte was. Zie maar naar de foto zag er zo grappig uit!

Valentijnsdag dacht ik helaas alleen te moeten vieren tot dat mijn lieve vriendje in een keer langs kwam! Dus dat was wel even leuk. We waren even het centrum in geweest en uiteten geweest, helaas moest hij de volgende dag weer vroeg naar huis.

Als laatst zijn we nog op stap geweest aangezien Karin 20 werd en dat moest natuurlijk gevierd worden! We zijn toen naar een kroegje geweest die we toevallig tegen kwamen, was echt heel gezellig. Maar volgende keer gaan we eerder op een donderdag want op dinsdag was niet zo heel veel te beleven.

Dit was mijn verlag weer over 2 weken hoop ik er weer 1 te schrijven

• 06 Maart 2013 - 16:50

R. Mulder:

Hoi Kim, al weer wat spannends beleefd in Antwerpen en tijdens de stage?
    Heb je een mailtje gestuurd en kom volgende week op bezoek voor een stagegesprek