11-03-2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu 11-03-2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu

11-03-2013

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Maart 2013 | België, Antwerpen

Het is alweer maart dus we hebben er alweer een maand opzitten, echt tijd vliegt hier voorbij. Vaak is dat een goed teken want dan heb je het wel naar je zin.

Marloes en ik zijn goed bezig geweest deze weken we hebben namelijk gesport! Hoe we moeten betalen is allemaal nog niet bekend maar we hebben in iedergeval gesport. In deze weken ben ik ook even langs huis geweest om iedereen even te bezoeken. Was wel weer even lekker om naar huis te gaan maar helaas kon ik niet lang blijven want moest wel weer snel terug richting Antwerpen.

Op mijn stage gaat het ook goed heb het er erg naar mijn zin en de taken die ik moet verrichten in het hotel gaan al vrij soepel.

Verder heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan deze weken, ik heb alleen gisteren een hand was gedaan maar dat is denk ik niet zo mijn ding ik heb er de blaren op mijn vingers van:P.

Dinsdag komt mijn moeder gezellig op bezoek met mijn andere moeder:P Daar kijk ik ook erg naar uit als ze langs komen. Woensdag rij ik dan met hun terug naar nederland en ben ik weer even voor 3 dagen thuis.

Tja en verder heb ik niet zo veel beleefd. Over 2 weken vast wel weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage lopen in Antwerpen

De voorbereidingen naar Antwerpen

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2013

Het einde is inzicht

05 Mei 2013

5-5-2013

16 April 2013

16-04-2013

27 Maart 2013

27-03-2013

11 Maart 2013

11-03-2013
Kim

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 4728

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 28 Juni 2012

Stage lopen in Antwerpen

Landen bezocht: