27-03-2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu 27-03-2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van Kim Veldman - WaarBenJij.nu

27-03-2013

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Maart 2013 | België, Antwerpen

Het is bijna april en er lag hier gewoon 5 cm sneeuw. Het is dan ook nog eens super koud en verschrikkelijk weer. Dat valt dus helaas een beetje tegen hier maar verder gaat het nog steeds prima.

Ik heb deze weken niet echt heel veel gedaan. Eigenlijk alleen maar stage gelopen. Oja mijn stagebegeleider van school kwam langs om te kijken hoe het gaat. De beoordeling was verder prima gelukkig. Ook mijn begeleider op mijn stage was ook zeer tevreden. Na de bespreking ben ik meteen naar huis gegaan. Ik kon mooi mee rijden met mijn moeder en Monique (schoonmoeder) die bleven namelijk een nachtje in het hotel slapen. Vond het ook erg leuk dat die er even waren en natuurlijk heel handig want zo kon ik mooi met ze mee rijden:p.

Na dat ik thuis ben geweet heb ik ook weer alleen stage gelopen en is mijn vriend nog een paar dagen langs geweest en is gisteren weer naar huis gegaan. En vrijdag ga ik dan alweer naar nederland! Lekker met pasen thuis (niet dat ik iets aan pasen doe hoor).

Verder heb ik niet veel bijzonders.